M31
A tolatószolgálatra és tehervonatok továbbítására készült Ganz-MÁVAG gyártmányú, M31 sorozatú hidraulikus hajtásrendszerű dízelmozdonyok beszerzése a MÁV részére 1958-ban kezdődött. 1960-ig 53 db készült, ezek egy része ipari szolgálatban áll, ma 22-23 darab üzemképes, 4-5 db remotorizált. Tulajdonosaik:
- M31 2007 - Istvántelek (Üzemképtelen)
- M31 2035 - MÁV Nosztalgia Kft.
- M31 2019 - MÁV (Szegedi Vasúti Fűtőház) (Üzemképtelen)
- A23-44 - MOL Zrt.
- A23-48 - MOL Zrt.
- A23-13 - Dunaferr Zrt.
- A23-27 - Dunaferr Zrt.
- A23-40 - Dunaferr Zrt.
- A23-47 - Dunaferr Zrt.
- A23-51 - Dunaferr Zrt.
- A23-52 - Dunaferr Zrt.
- A23-53 - Dunaferr Zrt.
- A23-54 - Dunaferr Zrt.
- A23-55 - Dunaferr Zrt.
- A23-56 - Dunaferr Zrt.
- A23-57 - Dunaferr Zrt.
- A23-60 - Dunaferr Zrt.
- A23-61 - Dunaferr Zrt.
- A23-62 - Dunaferr Zrt.
- A23-63 - Dunaferr Zrt.
- A23-64 - Dunaferr Zrt.
- A23-66 Dunaferr Zrt.
- A23-073 Dunamenti Erőmű Zrt.
Egyéb bizonyos források szerinti üzemképes mozdonyok:
- M31 2013 - Südburgenländische Regionalbahn GmbH. (Ausztria)
- M31 2020 - Südburgenländische Regionalbahn GmbH. (Ausztria)